Onze sponsor:

Review:

HANK One Key Scene Controller - HKZW-SCN01

We gaan helemaal los met HANK producten en deze keer is de One Key Scene Controller aan de beurt. We gaan hem weer voorzien van een uitgebreide review.

Met dit HANK product kun je met 1 klik een scene/regel aansturen. Een scene is een regel waarmee je bijvoorbeeld verschillende apparaten tegelijk aan kunt zetten. Zo kun je met 1 klik de sfeer van je verlichting veranderen in je woonkamer. Of als je naar bed gaat, dat er dan een scene wordt gedraaid die alle verlichting uitzet en zorgt dat je verwarming en alle onnodige apparaten uitgaan.

Er zijn natuurlijk verschillende manieren om dit te regelen. Zo zou je dit kunnen doen d.m.v. spraak (via google home) of je kunt natuurlijk ook je APP opstarten en een schakelaar omzetten. Dit laatste is wat omslachtiger natuurlijk. Via spraak is wat gebruiksvriendelijker maar niet iedereen is hier gecharmeerd van. Via HANK kun je dit regelen d.m.v. een knop. Deze knop kan 1x, lang ingedrukt houden en los laten registeren. Je kunt dus 3 scene's opstarten.

De HANK heeft een compact formaat van 50 x 50 x 15,5 mm en werkt via de draadloze Z-Wave plus protocol. Hij wordt gevoed door een knoopcelbatterij (LIR2450). Mocht deze leeg raken dan kun je hem via USB weer opladen. Handige feature! Hij is strak vormgegeven in een witte creme kleur. Aan de voorkant zit een LEDje om de status, en klik actie ook visueel te laten zien. Op deze manier klik je nooit verkeerd.

Je kunt hem bevestigen met de bijgeleverde dubbelzijdige sticker. Hij is te koop voor € 33,50 via onze partner wat hem gunstig geprijsd maakt.

Wat krijg je:

- One key scene controller